transparent

Τι είδους άσκηση πρέπει να κάνουμε σε συνδυασμό με υποθερμιδική δίαιτα για μείωση του λίπους και για ποιο λόγο

από τον συνεργάτη καθηγητή φυσικής αγωγής Νέζα Θεμιστοκλή

aerovia askisi

Μορφές άσκησης υπάρχουν πολλές και για τον κάθε άνθρωπο το είδος άσκησης που μπορεί να βοηθήσει στην έναρξη νέων προσαρμογών στον οργανισμό μας είναι διαφορετικό. Το είδος της άσκησης που μας ενδιαφέρει σε συνδυασμό με μια υποθερμιδική δίαιτα, δεν είναι άλλο από την ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ.

Αερόβια άσκηση είναι η άσκηση όπου κατά την διάρκεια της προσπαθούμε να διατηρούμε τους παλμούς της καρδίας μας σε χαμηλό επίπεδο για χρονικά διαστήματα άνω των 20 λεπτών έως και 45 λεπτά. Για άτομα προχωρημένα μπορεί να αυξηθεί ο χρόνος άσκησης, πάντα υπό την επίβλεψη ενός γυμναστή. Πολλοί από εσάς θα αναρωτηθείτε ποιο είναι το ζητούμενο "χαμηλό επίπεδο" των παλμών μας για την αερόβια άσκηση. Είναι το 65 - 75% της Μεγίστης Καρδιακής μας Συχνότητας. Η ΜΚΣ είναι διαφορετική ανά ηλικία. Όποτε για να το υπολογίσουμε απλά χρησιμοποιούμε τον τύπο :

                                                      [220 - ΗΛΙΚΙΑ = ΜΚΣ]
 
πχ: αν είσαι 32 ετών, 220 - 32 = 188, έτσι η ΜΚΣ ενός ατόμου 32 ετών είναι 188 παλμοί το λεπτό, οι όποιοι μπορούν να επιτευχθούν μόνο σε υπερέντονη άσκηση. Αν θεωρήσουμε το 188 ότι είναι το 100% κι εμείς για τη Αερόβια άσκηση ζητάμε το 65 - 75% τότε κάνοντας ένα απλό υπολογισμό βρίσκουμε ότι είναι στους 122 - 141 παλμούς το λεπτό. 

Γιατί όμως επιλέγουμε την Αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με μια υποθερμιδική δίαιτα; Είναι η μορφή άσκησης που κατά κύριο λόγο βασίζεται στην μεγαλύτερη πρόσληψη οξυγόνου. Μεγαλύτερη πρόσληψη οξυγόνου σημαίνει περισσότερες καύσεις όπου αυτό είναι και το ζητούμενο για την μείωση του λίπους στο σώμα μας. Δίνοντας περισσότερο οξυγόνο στον οργανισμό μας τον βοηθάμε να κάνει τις απαραίτητες καύσεις, να διασπάσει τα λίπη και από την διάσπαση τους να προέρθει η παράγωγη ενέργειας καθ' όλη την διάρκεια της Αερόβιας άσκησης, όποτε σταδιακά έχουμε την επιθυμητή απώλεια λίπους στο σώμα μας.

Να τονίσουμε πως Αερόβια άσκηση δεν είναι μόνο το γνωστό σε έλους AEROBIC, ακόμη και αυτό με λάθος καθοδήγηση μπορεί να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σε Αερόβια άσκηση μπορεί να μετατραπεί οποιαδήποτε μορφή άσκησης, κολύμπι, ποδήλατο, τρέξιμο, περπάτημα, σκι, κανό, τένις, και άλλες πολλές. Ακόμα και η άσκηση με βάρη μπορεί να λειτουργήσει μέχρι κάποιο βαθμό ως Αερόβια άσκηση. Όλα αυτά πάντα με την βοήθεια και την σωστή καθοδήγηση και επίβλεψη ενός γυμναστή.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε για την ενημέρωση σας. 

ΝΕΖΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ 
Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 
Ειδικότητες : ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ, ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6973 338475

Διεύθυνση

Δαγκλή 8 - 5ος όροφος
Καβάλα
τ.κ. 654 03

Το διαιτολογικό γραφείο λειτουργεί καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

τηλέφωνο

2510 832606


κινητό

6946 196626


email

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

βρείτε μας στο facebook

το κανάλι μας στο youtube

Copyright © 2020 Ειρήνη Μοδέστου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.